SESIZARI
Cum si unde transmit o sesizare?
Pentru a răspunde nevoilor consumatorilor, Elcata MHC SRL pune la dispoziţie un sistem simplu de soluţionare a sesizărilor, reclamaţiilor, sau orice problemă.
Pentru transmiterea sesizărilor sau reclamaţiilor cu privire la serviciul oferit de către Elcata MHC SRL , este necesară completarea formularului de înregistrare a plângerii, disponibil pentru descărcare mai jos, şi transmiterea acestuia fie prin fax, e-mail, poştă, sau fizic la sediul nostru.
Program audienţe: Miercuri – Joi: 10:00 – 12:00 Str. Iuliu Maniu nr. 43, et. 7, birou 720, Brasov
Odată transmis formularul de sesizare completat, echipa Elcata MHC SRL va comunica numărul şi data înregistrării plângerii nu mai târziu de a doua zi lucrătoare de la data primirii formularului. Problema sesizată este apoi analizată de către specialiştii noştri, iar modul de soluţionare este comunicat imediat consumatorului.
Consumatorul are dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei pentru orice problemă cu privire la modul de soluţionare propus de către echipa Elcata MHC SRL.
- Constantin Nacu nr. 3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995
- T +40 21 327 8174 ; 21 327 8100
- F +40 21 312 4365.
- E-mail: anre@anre.ro
- În aceeaşi măsură, este dreptul clientului de a se adresa instanţei judecătoreşti competente sau de a apela la alte proceduri extrajudiciare pentru soluţionarea sesizărilor şi a modului de rezolvare a reclamaţiilor consumatorului.